سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آکادمی پروژه آ

 شستشوی فرش دستباف

یکی از ایده آل ترین و متمایزترین خدمات کارخانه قالیشویی آنلاین بنفشه می باشد.

فرش های عتیقه به دلیل حساس بودن و همچنین قدمت زیاد آنها بهتر است برای شستشوی این گونه فرش ها از یک قالیشویی معتبر کمک بگیرید.

شستشوی فرش عتیقه در قالیشویی آنلاین بنفشه طریقه شستشوی فرش عتیقه در قالیشویی آنلاین بنفشه در این پست شما را با طریقه شستشوی فرش عتیقه در قالیشویی آنلاین بنفشه آشنا می کنیم پس با ما همراه باشید:

غبارگیری فرش

غبارگیری فرش اولین اقدام برای شستشوی فرش عتیقه و کارکرده است برای غبارگیری این گونه فرشها باید از غبارگیری دستی با استفاده از چوب روی فرش ضربه می زنند و توسط جاروی زبر جارو کشیده می شود.

بازرسی فرش توسط کاشناسان قبل از شستشوی فرش عتیقه در آنلاین بنفشه توسط کارشناسان مجرب فرش عمل بازرسی انجام می گیرد از نظر میزان پوسیدگی وجود سوراخ و لکه و نوع گلیم بافی و ریشه ها کنترل شود بطوریکه ریشه ها قبل از شستشو از هم باز شود.

ترمیم فرش های عتیقه

کلیه عملیات ترمیم فرش مانند لکه برداری، رفع سوختگی، رفع پوسیدگی و خلاصه موارد از این دست قبل از شستشو توسط استادکاران ماهر و باتجربه انجام می شود.

طریقه شستشوی فرش عتیقه

برای شستشوی فرش عتیقه بایستی حتما روی سطح زمین سخت و محکم شستشه شود و از مواد شوینده مخصوص که خاصیت اسیدی بالایی نداشته باشد استفاده می شود در شرکت قالیشویی آنلاین بنفشه از مواد شوینده ارگانیک و کاملا طبیعی که هیچ آسیبی به بافت فرش شما نمی رساند استفاده می شود.

طریقه شستشوی فرش عتیقه در قالیشویی آنلاین بنفشه آبکشی فرش مطابق با اصول اسلامی انجام می شود و فرش در فضای باز و در معرض نور غیر مستقیم خورشید آویزان می گردد تا کاملا خشک شود.

اشتباه‌های رایج در استفاده از فرش عتیقه در منزل

استفاده از فرش های عتیقه در منزل خطراتی اعم از تابش شدید نور خورشید، قرار گرفتن زیر وسایل سنگین ، داشتن حیوانات خانگی در منزل، بیدزدگی فرش و .... که باعث آسیب زدن به فرش باارزش شما می شود به همین دلیل منزل جای مناسبی برای مراقبت و استفاده از فرش عتیقه نیست.

خدمات قالیشویی آنلاین بنفشه می توان به شستشوی فرش دستباف شستشوی فرش ابریشم شستشوی فرش قدیمی شستشوی فرش ماشینی در آنلاین بنفشه شستشوی فرش ماشینی شستشوی فرش خارجی شستشوی تابلو فرش در محل شستشوی مبلمان در محل خشکشویی موکت در محل خشکشویی خوشخواب و فرش در محل خدمات ترمیم فرش در قالیشویی آنلاین بنفشه همچنین خدمات ترمیم فرش از قبیل لکه برداری، رنگ برداری، شیرازه دوزی، ریشه بافی، چله کشی و .... توسط توسط قالیشویی معتبر آنلاین بنفشه انجام می گیرد.

آنلاین بنفشه کلیه مناطق تهران شعبه دارد: قالیشویی در مرکز تهران خدمات شستشوی فرش در آرژانتین، قالیشویی در امیرآباد، یوسف آباد، گاندی، قالیشویی در فاطمی شستشوی فرش دستباف در قالیشویی آنلاین بنفشه قالیشویی در شرق تهران از جمله قالیشویی در پاسداران، تهرانپارس، جردن، قالیشویی در مینی سیتی، دروس، قلهک ،مجیدیه، قالیشویی در ظفر. قالیشویی در شمال تهران مانند قالیشویی در زعفرانیه، زعفرانیه، قالیشویی در دزاشیب، ازگل قالیشویی در غرب تهران قالیشویی در جنوب و قالیشویی در کرج می باشد.

بهترین قالیشویی در تهران کافیست با قالیشویی آنلاین بنفشه بهترین قالیشویی در تهران تماس بگیرید. قالیشویی آنلاین بنفشه